2010-09-13
 17:25:23

Har du sett tårar falla?

Att sorgen blir lättare med tiden är sant-Till viss del,för det kommer dagar,timmar,kvällar,nätter..Då sorgen river i själen som ett öppet sår

Då jag saknar dig så att jag inte finner ord,då själen gör så ont ont...
Verkligheten kastas i ansiktet- Du finns inte längre och det var en evighet sedan jag hörde din röst,fick vara i din famn...
Jag älskar dig i en evighet-för alltid-obeskrivligt....

Jag kan inte i dessa stunder förstå att du är borta..
Läka såret efter dig,hur ont det gör i mitt bröst när saknaden är som störst!!


Livet går vidare,men de är inte detsamma utan dig..Du fattas mig så ofantligt mycket..

Jag vet att du vakar från ovan,men de ger inte tröst när allt gör som ondast..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: