2010-09-17
 08:45:01

Fredag :)

Jaha,då har ytterligare en vecka gått!
Barnen blir hemma i helgen,imorgon är det RunbyDagen & dit ska vi...
Jag är ansvarig för T`s klass lotteri..så de har jag hållt på med
Och sen ska vi stö för saftinköpet till Julias klass :)

Igår var de full rulle hela dagen...
Fixade hemma på morgonen,sorterade bort alla sommarkläder & hade tvättat alla vinterkläder igen!
Sen tog jag & grannen en fika innan jag skulle hämta Julia..handlade på Hemköp,gick tillbaka till skolan för möte med T`s fröken & pedagog,efter lite mer än en timmes möte,skyndade vi hemåt,lämnade matkasse & alla ryggsäckar,badpåsar...promenerade till stationen,tog bussen till gympan där Jonathan befann sig,tog bussen tillbaka hem..Hem,fyllde på lite magar & bytte blöja...Vidare tillbaka till skolan & förberedelser inför Runbydag & efter de hem,äta sen middag & alla nattbestyr...
Sen var de nattningen för barnen & kvällspasset tog vid,hängde tvätt,städade upp i köket & alla andra ytor m.m m.m....vid 22 fick jag kväll & då fullkomligt svimmade jag av i soffan...
Då hade jag varit igång sen strax efter tolv...

Idag ska Jonathan följa med & handla kalas saker,han är ledig på fredagar..
Sen ska vi hämta Julia & sen Tim
Blir parklek & fredagsmys...
På lördag är de Runbydagen mellan 10-13
Och sen ska vi åka och kolla vår nya bil :)
Hoppar nog över butiken i Uppsala denna helg ;)
Sen ska jag fixa härhemma,baka m.m
Och på lördagen är de kalas dags med allt vad de innebär!!

Ingen rast ingen ro denna helg...så ikväll ska jag bara mysa med mina barn i soffan & inte göra mer än nödvändigt :D

Nu göra iordning mig& de små sen ska vi åka & handla!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: