2010-09-18
 07:36:46

....

Igår så handlade jag&jonathan inför hans kalas på söndag :)
Han fick själv välja tallrikar,muggar,servetter m.m...
Sen handlade vi lite fika & annat smått&gott :)

Hämtade Julia & gick in för att lämna kassarna,då lekte barnen & sen öppnade himlen sig & de började regna..
Vi blev hämtade av Svärmor för jag var tvungen att åka tillbaka till centrum för att hämta T`s medicin & stora vita papper till lotteriet!

Vi köpte med oss grillad kyckling,bröd,fetaost till middag..Så gott!!

Fixade kväll här...Barnen fick fredagsmys med "Björnbröder" & glass...
Handlade från glassbilen..De är ju för sjutton rena rånet..
Eller kanske inte,men 300 kr för glass låter liite mycket!!

Vi myste sen fixade jag barnen för kvällen...
Nathalie somnade först sen Julia & strax efter Jonathan...
Tim fick spela en stund men sen somnade han också..

Nu ska vi snart äta frukost & göra oss iordning..
Kl 10 ska vi vara i skolan & så slutar det kl 13
Om vi lånar svärfar`s bil så åker vi alla & tittar på nya pärlan som står & väntar på oss...

Och vi ska titta på min pärla också eller de som kanske ska bli min pärla:)

Sen blir det städning för min del...
Och imorgon är det kalas...Han ser såå mycket fram emot det sötnosen!!

Nu ska jag sätta fart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: