2010-09-02
 08:59:18

Domen :)

Läkarbesöket igår gick bra!!:)
De blir ett litet "ingrepp"...skönt!!

barnen hade haft de bra med Farmor & föräldramötet gick också bra,jag blev föräldraråds representant & ansvarig klassförälder för Runbydagen.
Vår klass har hand om lotteriet,så de blir att dirigera uppgifter etc :)

Idag är de två minsta hemma,jonathan är inte riktigt sig själv...gnällig&hängig så han får vara hemma idag.
De får följa med på arbetsintervjun!Dom vet ju om att jag är hemma med Mini.

Sen blir det parken,hämtning av skolbarn etc.
Imorgon är det fredag & pappahelg,i helgen vill barnen åka.
Så då blir det bara vi& de små i skogen....Njuta av frisk luft,landet,fina höstfärger..Och plocka dessa förbaskade kantareller som jag trånar efter:)

Jag har tusen projekt i huvudet..massor jag vill göra,känner hur energin sprudlar....
Kan man nå toppen av lycka eller saknas de tak för det?
Jag tror så..svävar på små moln känns det som....


Jonathan vill bygga tågbana nu så de ska vi roa oss med en stund innan de är dags att gå iväg:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: