2010-09-21
 14:59:01

De bara regnar....

Vi hämtade Julia i skolan & handlade på hemköp på vägen hem...
Sen kom regnet...
Åh vad jag älskar regn,eller kanske inte...Nu kommer allt regn som alla tjatade om i somras!

Nu kan A komma hem & avlösa mig,och så kan jag ge mig ut på en shoppingrunda utan barn..
Skulle behöva uppdatera min garderob lite & även barnens eller barnens kan man alltid uppdatera i allefall jag ;)

Tänk mysiga koftor,fina madicken stövlar..Mysiga halsdukar...

Han kommer inte komma hem på ett par timmar & då är affärena stängde eller nästan stängda:)
Fast i helgen skulle jag nog kunna smita,eller så ordnar vi barnvakt & smiter tillsammans,åh vad härligt!! <3

Idag blir de Kalops m. potatis hos oss...De hade bra kg pris på grytbitar & jag är riktigt sugen på en gryta!!

På fredag ska jag stå och hänga på låset till den nya inredningsaffären & A kommer låsa mitt konto :D
De kommer bli sååå dyrt att gå till centrum hädanefter,för i sådana butiker finns de alltid ngt man vill ha med all säkerhet!!

Nu ska jag bryna grytbitarna & sen läsa läxa med min stora kille <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: