2010-09-24
 19:20:17

Beroende....

Nu inser man hur mycket kommunal trafiken har inflytande...
Stora barnen skulle åkt till pappa men de var TVÄRSTOPP pga avsliten kontaktledning...

Jag försökte vända&vrida på olika färdsätt men de spelade ingen roll för allt stod still....
Buss till märsta vidare till arlanda & arlanda expressen....då var bussar knökfulla för många tänkte nog som jag..
Sen började första tåget rulla..Knökfullt så där kom man inte ens med...

Lönlöst alltså!!
Så barnen blir hemma denna helg också!
Jag har ingenting emot det,jag har gärna mina barn hemma,men Tim vart väldigt ledsen,han ville så gärna åka.
Julia är lättare på det sättet,hon finner sig i det mesta.

Vi handlade pizza,hyrde film & chips,popcorn som lite extra plåster på såren!
Barnen valde varsin tidning också!

Imorgon åker vi nog & badar,kanske hinner vi med Knallemarknaden som är imorgon!

Det blir nog en bra helg ändå tror jag.
Så får de åka om två veckor istället..

N&M var här & lekte...
J&N leker så fint ihop,och vi fick inte störa...dom lekte&lekte..Sen åt vi pannkakor till lunch..
Hämtade Julia i skolan & åkte förbi centrum & den nya inredningsbutiken...
Köpte två jättefina fönsterlyktor..Hjärtformade med lite stenar runt som dekoration & en liten glaskupa som man kan ha ett värmeljus i...Vita bokstäver "Home" och en skylt i vitt "Välkommen"....
Hittade en anna väldigt tjusig sak...Som jag fortfarande funderar på & ett fint vitt vånings kakfat:)
Jag sa att de skulle bli dyrt ;)
Handlade höstskor till J&J...Julia fick ett par superfina svarta stövlar med spännen & Jonathan fodrade kängor..


Nu ska jag mysa med mina hjärtan i soffan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: