2010-10-07
 08:16:48

Trucken...

Anka - Jag älskar dig oerhört!!! <3

Roligaste ordet på länge sades av Jonathan igår,när han lekte med sin bil-lastbils samling...
Så plockade han fram trucken som skulle lasta alla lastbilar(nej nej han har inte fått ngr gener från sin pappa ;) )
"-Vad är de där?"...frågade jag
"-De är en K*k !" svarade Jonathan....
Om jag skrattade..Han såg på mig som att jag vore tokig
"-Vad är e för fel på K*ken mamma? Varför skrattar du?"....
han menade ju såklart trucken,men lite svårt med uttalet där...Kanske borde lägga bort truckarna,och hoppas innerligt att dagmamman inte har ngr sådana;)

Tänk vad tokigt det kan bli ibland med barn & deras tal :D

Annars händer ingenting alls,de är de vanliga vardagsrutinerna...
I helgen är det pappahelg för de stora hjärtana...fast Tim är bjuden på kalas & är lite i valet&kvalet,men nu har de inte varit där på länge...
I vilket fall som helst så blir det nog ett besök på landet i helgen...

Jag ska nog sätta fart med vardags sysslorna...


K

Löv U 2 Anky!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: