2010-10-18
 08:08:53

Tre Blåa Gubbar :)

Haft en toppenhelg!!
I fredags myste barnen&jag med popcorn & Barda,sen åt jag&A middag ensamma när alla barn somnat,man kan faktiskt ordna till det hemma också ju & få lite ensamtid :D

I lördags åt vi lång frukost,barnen duschade & sedan försvann på varsitt håll,Jonathan ville åka nya bilen (som för den delen är så fin,undrar om jag inte ska ta den när mitt körkort är fixar;) )
Så A & Jonathan åkte iväg till Landet & lämnade nya kortet på Jonathan,sen ville J såklart jobba med sin "moffa" så det fick han..A fick inte vara med så han fikade med Mormor istället..Hon är så söt!!
En helt underbar människa med ett hjärta av guld!!

Jag&Mini fixade hemma,sen sov hon middag&vi var ute i parken en sväng..
Började göra mig iordning inför kvällen :)
Vid 5 började middagen..
Underbart god mat & gott vin...MEN nu kommer snåljåpen jag fram,helt seriöst,hur kan 2 glas vin& en kaffe kosta 440kr???
Och då kostade kaffet 50kr!!!!!Och såååå gott var inte kaffet ;)
Men vinet till varmrätten föll ihop så otroligt,trodde inte att de riktigt spelade någon roll men nu vet jag..:D

Showen var så grymt rolig,skrattade mest hela tiden,en show som är svår att förklara.Väldigt annorlunda &väldigt rolig!!!
Kan varmt rekommendera den!
Sen när showen var över begav vi oss hemåt..

Söndagen spenderades med långfrukost,barnen på varsitt håll med vänner,lek i parken & söndags stök!!
Var en aning trött för Mini hade inte varit speciellt sovsugen på natten,hon låg&pratade,pillade med mitt hår mest hela natten...
Men äh hon är en pärla på att sova annars..
Barnen duschade,klippte naglar,rent öron,läxa etc...
Och idag är det måndag..Skola för skolbarnen & de minsta är hemma..
Vi ska fixa härhemma som vanligt,handla & sen hämta J ifrån skolan...
Imorgon måste jag hinna förbi centrum & köpa klänningen till Fredag..Sen blir det nog en vanlig vecka med allt vad vardagen innebär :)

Längtar redan till helgen:) Fast vi kan hoppa över Fredagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: