2010-10-20
 15:58:41

Tomtar på loftet

Har fått tillbaka huvudvärken...Men den sitter på ena sidan huvudet & hamrar i sekundanfall,men dä gör det sådär djävulusiskt ont att jag nästan kräks...Blä för de må jag säga!!Om de skulle vara en biverkning borde det väl vara övergående tycker man?Jahapp,den som lever får se...

Vi har hållt oss inne på förmiddagen,stökade runt lite,läste bok,lekte med diverse prylar,åt lunch m.m
Sen hämtade vi J ifrån skolan,handlade lite på Hemköp(Dags för storhandling väääldigt snart)Allt går åt som smör i solsken här,tänkte vara hurt bulle idag & åka & storhandla på egen hand & likaså ta mig därifrån på egen hand,insåg ganska snabbt att de var inte en av mina bästa ideèr så vi hoppade det:)
Ute blåste &regnade det,barnen var mindre roade att vara ute så parken fick sig ett minibesök..Inte klagar jag inte..
Inne röjde vi barnens,alltså 3xrum...jag sorterade & så..De har ju en förmåga att inte städa som jag tycker(!!??)
Så ibland får jagnog av röran & sorterar irodning lådor & backar...En stund får det vara fint i allefall:)
Till middag blir de pitabröd,kycklingbitar,grönsaker & sås...Det var länge sen vi åt det..Köpte även säkert fyra kg clementiner...barnen äter minst 20 om dagen..Har även bjudit minsta på russin som resulterar i x antal blöjbyten..Men hon gillar dom så då får det vara så.

Imorgon SKA jag köpa klänningen,sen får Rödhåriga Farao säga vad han vill om det besöket..Får muta med lek i rutan efter:)
Nä,om jag kanske skulle börja med maten,J&N leker på hans rum,J leker med granntjejen & Tim spelar ngt läsespel på datan..Jag hängde här en stund..

Svärmodern kommer snart nog också...












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: