2010-10-28
 09:40:32

Ta en kalldusch vettja!!!

Satte på duschen,klädde av mig,lät vattnet bli varmt..Steg in ISKALLT!!!! Jag flög ur duschen skall jag säga,höll på att halvt slå ihjäl mig också...Inget varmvatten..Jo jag tackar..jag märkte det..Kände efter i varenda kran...Bara kallt...
Vilken tur att man inte stod mitt i duschen med schampoo eller så i håret,hade inte klarat att duscha i dedär!!!

Så jag får väl vackert vänta på min dusch..Tog en igår visserligen,men då mådde jag inge bra så de blev bara en snabbdusch,denna förbaskade förkylning eller vad de är vill inte varken ge sig eller bryta ut...A började tydligen också känna sig lite hängig!Toppen!Eller kanske inte...

Vi ska hämta J efter skolan & direkt ner till centrum & handla halloween dräkt & nya termobyxor till Tim..Hans har gått sönder(!!?) ingen idè att laga heller.Så hoppas på att hitta ett par..Sen hämta Lilla J & hinna hem till strax innan två för då kommer T ifrån skolan...
Skulle egentöligen behöva förbi Hemköp också,har blöjrabatt,tandkrämen är slut & likaså gröten...
Får väl ta de när alla gullungar är hemma..
Tråkigt väder ute,Lilla J har knytte idag i skogen...Blöt&kallt..men de har ju sittunderlag med sig & han ser verkligen framemot varje torsdag när de ska ut i skogen...
Jag skulle verkligen vilja inhandla pysselsakerna också..Hmm hur ska vi lösa detta då?
Äh,de löser sig nog:)

Vi har morgonstökat,bäddat sängar,städat kök,plockat,vikt tvätt & hängt en maskin..Torkat av bord & så...

Vi har rester från igår så de får de bli till lunch!
Mini leker med en gammal mobil & pratar& speglar sig i ugnsluckan...
Åh,hon är så söt när A kommer hem..hon springer så hon nästan faller omkull...Kastar sig i famnen & sen vilar hon huvudet på hans axel & burrar in sig....Och så skall de vara tills hon har gosat klart,sen kan han släppa ner henne & klä av sig,släpper han ner henne tidigare så hänger hon i benen på honom...Pappa`s flicka de där...

Nä,nu ska vi tydligen leka med dockor,jag&mini...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: