2010-10-26
 10:00:15

Ska jag bli sjuk???

Känner mig allmänt hängig,igår trodde jag verkligen att jag skulle få feber,hade frossa & låg i soffan med tre av fyra hjärtan..
Sen framåt kvällen gick de över,men så vaknar man på samma sätt..Eller rättare sagt Mini vaknade & bökade från 4 till strax innan 6..Då gav jag upp med nappen & gjorde välling..Då somnade hon om o sov till 7.30 ung.

Ta en alvedon & se glad ut:) Kan inte de bara bryta ut eller försvinna,de här är ju bara jobbigt!!

Igår hämtade jag barnen,var i parken & allt de vanliga..Provade overaller på vår Mini..De är en lögn att hitta någon,nu har jag ju letat i en evighet,men hon är för liten!Vill ju ha en overall som är bra,vattentät,andas etc..Men hon drunknar ju i de minsta strl.
Jaja,får leta vidare i stan eller nåt:)
Jag ska piffa Julias bokhyllor,men de får bli när jag känner mig piggare!
Idag blir det lunch med L & sen hämta barn...Vi har tagit de lugnt på morgonen..Jag har strosat i mjukiskläder&raggsockor..Men de får nog bli ngt annat när vi går ut ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva,de händer inte alltför mycket härhemma,de vanliga bara!
Nu drar Mini i benet,vi ska läsa bok en stund innan vi ska ge oss iväg!


K

Krya på dig vännen! Saknar dig sjukt mycket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: