2010-10-31
 08:28:34

Lång helg :)

Denna helg har varit lååång...
I fredags var det som sagt Halloween knytis middag `med Julia`s klass & Tim skulle på Halloween Disco...
Middagen var supertrevlig & med massa god mat & trevliga föräldrar:) Barnen vart Bananas & hade inte mycket ro till att äta,men roligt hade dom,vi fick en sånguppvisning oxå,så duktiga!!
Jonathan roade sig med de andra syskonen & likaså Mini....
A kom & hämtade de små vid 20 när middagen nästan var slu& han hade slutat...Så jag & J gick för att hämta Tim& hans två kompisar på Discot.
Deras första disco,med inträde & försäljning av Popcorn,godis,läsk & så;) Han hade med sig 100kr dit & de var slut när jag kom för att hämta :D De hade dansat,haft olika tävlingar m.m En toppenkväll enligt killarna!

På slutet hade de eldshow utanför som barnen tittade fascinerat på...
Sen gick vi hemåt,lämnade av T´s kompisar påvägen..

Barnen somnade fort efter en helkväll!
Lördagen spenderades i sängen för A´s del...Feber & dunderförkyld,stackaren...Tim lekte med kompisar & likaså Julia..
Jag & de små gick på Loppisen,och där hittade jag faktiskt möbelfynd!!!!En köksskänk & ett väggbord på ben:)
Har målat de vitt & de blev såå fint,är väldigt nöjd!!
Och inte kostade de mycket heller..
Vi var också i parken ett par timmar.
Söndagen gick åt till söndags sysslor & sånt,lek i parken,kurering av sjuk Man & även lilla Mini har fått en släng av den,jättetäppt i näsan är hon....Inte lätt att vare sig dricka vällingen eller ha nappen..Snuttan min <3

Och inatt har jag inte sovit många min,Tim har kräkts en gång & haft väldigt ont i magen...Men inget mer..
Men magvärken gjorde att han inte kunde sova trots alvedon,och sen vaknade Jonathan & hade växtvärk...

Ang Tim tror jag de är en biverkning av Medicinen när han inte ätit ordentligt.Fast med min otur är det väl magsjuka :S
Har sån sjuklig kräkfobi,så jag blir tårögd bara av tanken...
Men jag & klorin/desinfektions medlet har varit bästa kompisar inatt:D

Ska nog dricka en kopp kaffe till & se om dekan få mig att bli lite piggare...Blir en hemmadag idag,barnen har lov & Tim får i säkerhetsfall stanna inne idag.

Ska morgonstöka nu & dricka mitt energiboost



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: