2010-10-27
 10:23:18

Oj då!

Drömde jättekonstigt inatt,om vårat bröllop :)
De var minst sagt oorganinserat eller planerat,hemskt stod på bröllopsdagen & hade varken klänning eller mat eller nåt..Hade småpanik i drömmen:S
Så jag har planerat ytterligare lite nu på morgonen:)
Sådär går de ju inte att ha!!Maten är bestämd,lokalen är nästan bestämd,jag har inte hittat ngn klänning men de kommer..Kyrkan är bokad&så..Fotograf har vi också kollat,smink&hår är klart!
Sen har jag ju i huvudet hur jag vill att dukning& så skall vara!
Nog om det...

Ja skolbarnen är i skolan,de två minsta är hemma.Jonathan mådde inge bra imorse men nu verkar han må prima ;)SÅ efter skolan ska vi ut på lite äventyr!
Ja,sen är de väl allt de vanliga,bokade en preliminär helg i göteborg framöver,fina M&J med barn & C&B med barn ska följa med!Kommer bli underbart tror jag.Och gå på LIsebergs Julmarknad..Så mysigt:)

Känner mig fortfarande hängig&frusen,men nu ignorerar vi det tycker jag.
Lunch snart hämta J & sen vänta in Tim och sen ge oss iväg...Nästa vecka är de höstlov,funderar på att åka iväg med barnen någonstans då.Byta miljö lite,får fundera vidare på det.

Barnen drar mig i benen..vi leker biltävling & pusskalas..Lill-fia är en riktigt pussgurka & klätterapa,de gäller att inte släppa en ur sikte längre stunder..Klättrar upp på kökstolarna som står indragna & så fastnar hon.."-Mammmaaaaaaa" hör man då...tar ner henne & så går de två sekunder så är hon uppe igen & fastnar..Likaså så soffan kommer hon upp i,ställer sig & rusar..Hon kan ju slå sig fördärvat..Inte så lugnt inte..Men vad gör de om tusen år,de är ju bara små en gång.MEN denna tid är liite ansträngande för man kan inte alltid titta..När man lagar mat eller så..

Nej bilrace&pusskalas...


K

Hihi kan tänka mig hur lättad du måste känt dig när du vakna och förstod att det bara var en dröm ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: