2010-10-07
 17:48:17

Kan det vara änglarna som gråter?

Ja,kan det vara det? över alla nya som slutit upp med dom...
Att de gråter för dom som lämnas kvar?

Eller är de till en brunn som skall läka alla sår hos de som lämnats kvar?
Jag väljer att tro på de sistnämnda!

Vi går framåt...Nu är begravningsdatum satt..
Och då kommer även det praktiska..Jag måste hitta en svart klänning...
Har ingen som är passande till en begravning..

De jag hade på Mormor&Pappas var gravidklänning,så den passar inte riktigt nu :S
Har sett en på H&M men på nätet...men med leverans i slutet av den veckan som begravningen äger rum..
Så jag måste leta i butiken istället...


Till annat då..
Vi har spenderat dagen inomhus eller eftermiddagen rättare sagt...
De regnar som sjutton ute & ingen av barnen var sugna på att vara ute..
Middagen är avklarad,vi har gjort lite läxa,men ska göra lite mer läxa om en stund..
Tim har sin spelstund nu..
Julia & Tim ska duscha,de små duschar jag imorgon,Jonathan är ledig då...

Barnen åker till sin pappa imorgon...
Fast Tim är verkligen velig,för han är bjuden på kalas...
Och Julia är virrig...;) Hon säger att hon vill vara hemma...

Det blir så tokigt när de har sitt liv här hemma förutom två helger i månaden...Med allt vad det innebär..kompisar,kalas m.m....
Och Kalas är ju viktigt ;-)


Nu är speltiden över & dags för läxa...Han är så duktig killen!!!Som han kämpar& vilka framsteg han gör!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: