2010-10-29
 08:28:35

Inte helt hundra...

Denna jädra förkylning eller vad de nu är vägrar släppa eller bryta ut..Känns mest som man går runt med gröt i huvudet,hängig..Igår kändes de som att jag skulle svimma mest hela tiden,trevligt?!!Nä inte mycket...
A har åkt på detta med,men hans har ju brytit ut,och då är det ju lättare att kurera..Han tror dock han är döende..typ ebola(hur d nu stavas!!) eller något sådant...;-D

Vi hade en trött kille nu på morgonen,som icke ville kliva upp..Men tillslut så med diverse arga skällningar från honom så var han uppe..Han har tydligen ärvt sin mamma`s morgonhumör ;)

Ingen kom försent & nu är de i skolan & småbarnen är hemma..J är ju ledig på fredagar..
men vi har en del att fixa med,vet fortfarande inte vad jag ska laga till knytismiddagen...Får leta lite inspiration tror jag!Sen dök ett Disco upp idag också som Tim ville gå på.
Så middagen börjar 18,discot 18.30..Middagen slutar 20 & discot 21 :)

Hjälper väl till efter middagen så blir nog kl 21 snabbt & vi kan hämta Stora Killen då

Köpte Halloween dräkter igår..Julia bestämde sig för en djävulsdräkt..Så fin så :) Och Tim fick den där Kaptenen i "Pirates of Carribien" dräkten..Han med ett ansikte av bläckfiskarmar..Jonathan vill vara "Pindelmanneeeeen"
Måste nog handla lite när jag vet vad jag ska laga...

Ska dricka upp mitt kaffe i lugn&ro(haha) sen sätta fart på dagen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: