2010-10-19
 17:29:45

Ge mig Sommar....

Vi måste på allvar boka en resa till värmen så man har nåt att se fram emot i denna kyla...Speciellt när den inte ens har börjat...

Imorse var vi hos Skolsköterskan med Julia..Vägde,mätte,kollade hörsel,synen är redan kollad på sjukhuset för inte alltför länge sedan så den hoppades över...
Hon följer sin egna kurva vår Dam,och har ju inga vidare längder att brås på heller ;)
Så 21 kg & 111 cm lång...Sina kurvor följs som sagt :D
Ena örat gick toppen,men de andra var de inte så bra med..Där fick hon inte mycket till mätning..
Så vad händer nu...Vi får vänta till Skolläkar tiden i Början på November...
Jag vet dock att hon hade toppen hörsel vid 4-års kontrollen..Hon säger att hon har lite ont i örat,kanske de är en vaxpropp eller nåt?Tydligen är det inte såå bra att göra rent öron med tops,men fy vad jag ogillar smutsiga öron...

Jag är mest orólig för att hon faktiskt har nedsatt hörsel & hur mycket...
Men man får se allt positivt,det kunde ha varit värre för vår Sessa..

Efter besöket gick Sessan tillbaka till klassen & jag & de små åkte ner till Centrum,skulle köpa klänningen men de blev det inget med men Julia`s vinterkläder är nu köpta:)de fanns i hennes strl så bra så!!!
Hanlade lite strumpbyxor till Mini & hårprylar till J...Fyllde på med lite målarpapper också...

Min klänning får vänta tills en annan dag...Helst innan Fredag ;)

Middagen är avklarad härhemma,barnen skall badas & Tim ska läsa läxa igen..
Tvätt ska läggas på plats & ny tvätt hängas..In&ut i diskmaskin...Sen dammsuga av lite...
Och barnen göras klara för natten,nattas..Sen får jag kväll typ :)
Blir alltid lika trött i slutet av middagen,skulle lätt kunna gå&sova då..
Så jag laddar lite ny energi med kaffe ;)


Nu ropar Mini & alla mina göro punkter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: