2010-10-04
 14:15:14

Funderingar....

Mitt sätt att bearbeta saker blir att jag gör det "kroppsligt"....

Under promenaden till barnens skola fick jag lusten att byta rum på barnen & möblera om...
Tapetsera om ena rummet & förnya det andra...
Har några jättefina tapeter som jag sett,som skulle bli jättefina.Min tanke är att Tim&Julia skall få byta rum...
Och då att Jonathan&Tim har öppningen emellan dom istället & Julia får mer avskilt...
Killarna leker ju mer&mer med lika saker medans Julia gärna stökar med sitt ifred....a

Byta rum grejen klarar jag själv:-) Reda sig själv skall man ju kunna göra eller hur?;)
Tapetseringen är en annan sak,den överlåter jag till ngn annan:D

Har även hittat en så fin matta & tyg i samma stil...

Men då kommer vi till problemet..I Julias rum sitter de en prinsess himmels fäste fast...Och jag vet inte hur de ser ut därunder...
kan ju bli väldigt omständigt om taket skulle behövas målas om&så...
Då kommer min omöblerings energi mattas av oerhört ;)

Äh får fundera vidare på det...
Vi får en innedag idag eller eftermiddag...Nathalies tur att få feber...Vår lilla Sessa..hon är inte alls pigg&kry lilla hjärtat.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: