2010-10-01
 08:35:02

Firande....

Igår firade vi somsagt svärfar som fyllde 60 år :)
Det kan jag inte förstå,jag har oförskämt pigga svärföräldrar,båda jobbar etc...
Likaså A`s mormor&morfar...85 år gamla bor på egen gård & sköter sig själva!!?
Jag är grymt imponerad!!Hoppas att en annan får det likadant:)


Vi gav svärfar en otroligt snygg klocka,och han vart jätteglad...Sen köpte barnen blommor& chocklad..Svärfar älskar choklad ;)Klockan köpte vi tillsammans med syster yster & små kusinerna:D

Massa god mat&dricka...sötsaker etc..Barnen lekte järnet tillsammans,både inne&ute..Nathalie roade de vuxna...
Och charmade sin gammelfarmor,hon är lite reserverad mot nya & många människor,men kastade sig i famnen på sin gammelmormor som fick en låååång kram...gammelfarmor sken som en sol!
Och Farmor jagade hon mest hela kvällen,henne är hon ju van vid att få all uppmärksamhet ifrån,dock hade hennes farmor liiite fullt upp denna dag...men Mini snodde åt sig lite kramar & häng på axeln tid ;)

Jag & Syster Yster hjälpte till att plocka&så...Perfekta teamet....:D

Idag har jag de två små hemma...Så vi ska fredags städa som vanligt,eller när städar jag inte egentligen?
Fast de blir så med fyra barn & försök att hålla fast vid min pedanta sida,jag gillar rena golv&ytor:)
Sen blir det lunch,hämtning av Julia & parklek...

Ikväll fredagsmys & i helgen är vi planlösa...Vi har lite att göra hemma så de ska vi få överstökat...
På söndag är det kalas för M,så dit ska barnen!!
Vi kanske hänger med ut på landet,tydligen har svamp kommit nu...Jag ska bara ha den förbaskade svampen;)
och just de imorgon är det tjejmiddag hos Tessan...Haha jag minns den för två år sedan,DEN SLOG ALLT!! Haha....

Vi blir tydligen totalt nästan 23 tjejer i en 3:a :D Stackars grannar ;)
Så denna helg har sina planer:)

Prinsen har hämtat Dammvippan nu,så vi kanske ska sätta igång!Jag har ju en fantastisk hjälpreda idag & noga är han också!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: