2010-10-24
 17:23:49

......

Har haft noll energi,tid eller lust till att skriva...
Fredagen kan beskrivas som kaos-känslomässigt&situations mässigt...
Det vart ett väldigt vackert avsked men ett väldigt tungt sådant..Det gjorde så ont i själ&hjärta..
Kan nog inte skriva mer än så...

Strul med kollektiv trafiken också..Så vi körde barnen in till Stan till 18 men de kom inte fram förrän kl var typ 22 på kvällen...Stackars barn & stora barnens pappas Sambo!Starkt av henne att hon höll ihop & orkade...De måste varit en tuff resa,då barnen egentligen skulle hämtats kl 16 här.
Fast inget som vi kan rå över att trafiken inte funkar,men ändå väldigt synd om barnen&henne...
De hade jag ont i magen över halva kvällen,att fyra små barn var ute i kylan & så & bonus mamman såklart.
Pratade med henne&barnen på kvällen,tackade & så..Sa god natt till mina hjärtan..

Igår var vi ute på landet hela långa dagen...A hjälpte till med allt som behövdes göra därute & likaså Jonathan..Jag stökade inne med Mormor & var ute på gården med Nathalie som badade i varende lerpöl,tji fick jag för Rosa kläder ;)
Gav baggarna mat & fick mig en elstöt som hette duga,men nu vet Mormor i allefall att de finns ström,somhon så snällt uttryckte de med glimten i ögat!Hon är för underbar...Jag gillar den damen skarpt..Vi stannade till strax efter sju,sen åkte vi hem,nattade barnen & fick lite vuxentid..Båda var rätt slut så vi somnade ganska omgående..Vaknade av att Jonathan hade ont i benen,så då vart de massage & alvedon tillslut,stackarn hade så himla ont i benen..

Idag är de tråkväder,så jag har bara gjort en massa nytta..Maten står i ugnen & svägerskan med kusiner skall äta här...Mina stora hjärtan är hemma& A är på jobbet..
Sen blir de samma söndags fix...bada,klippa naglar m.m...Och imorgon rullar veckans ekorrhjul igång...


Jag ska iväg & handla lite saker som jag ska använda när jag ska piffa Julias bokhyllor:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: