2010-10-06
 09:01:49

Det kliar :)

I mina fingrar alltså...
Har tagit en paus i mitt "göraomhemmaprojekt" men nu börjar den ge sig tillkänna igen...

Det där med att byta soffor går inge vidare,funderar på att hitta på att vi haft inbrott & de tog sofforna...
Fast då skulle nog A undra varför de inte tog vår 50 tums plasma tv....Och det skulle bli svårt att förklara...;)
Så jag får fortsätta bearbeta honom där...:D
Men det finns ju annat som kan piffas till & så :)

Det är småsaker som jag vill köpa & loppisfynda,men skulle nog behöva hitta andra loppis marker,för de är lite dåligt med det jag letar efter på den loppisen som jag går på!

Jag vet i allefall vad jag ska önska mig i julklapp,japp jag får också julklappar :)
A säger alltid att vi inte ska köpa ngt till varandra men lik sjutton ligger de julklappar till oss båda från varandra!!
Sen får vi av svärmor&svärfar,svägerska!
Nog om det...

Barnen är lämnade & bara jag&Mini är hemma,vi ska strax hoppa in i duschen..Här får man inte duscha ensam inte...Och sova ska hon inte heller göra ännu...

Sen är det vanliga "göravarjedag" sakerna..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: