2010-10-15
 10:20:40

Äntligen helg :)

Fredag= Båda minsta hemma & skolbarnen i skolan..
Ikväll blir det fredagsmys,barnen har beställt pannkakor till middag,jag äter då inte det så till oss gör jag nån köttbit&potatisgratäng:)
Och popcorn eller nåt till barnen på kvällen,Barda på Tv som barnen älskar!!

Igår var jag&Mini på Julia`s simskole avslutning,Vilken duktig tjej vi har!!
Hon simmar både under&över vattnet,på rygg,dyker under m.m...
Blev så stolt!! Inte trodde jag det för när vi var&badade härom helgen så var hon mest oroad över att få vatten i ansiktet,men igår var hon ju både över&under...
Ska anmäla henne till forts.kurs så man håller igång det & hon lär sig mer! :)

Tog henne med hem på en gång,så åt vi lunch tillsammans  & hämtade sen Jonathan..Var ute i parken läänge,men fy vad det blåste!
Åt korv&pasta gratäng till middag,stora barnen duschade,gjorde läxa,pysslade lite...
Sen var det sovdags!:)

Vi har fredags städat på morgonen,de små har duschat & nu är lunchen färdig men vi ska inte äta än...
Sen ska vi hämta Julia & lämna gympapåsen till Tim som glömdes imorse när de vart lite bråttom...A sa att han kunde hämta den & köra tillbaka till skolan men de är onödigt när jag ändå ska dit & TIm har gympa sista lektionen...
Sen blir det parken & så måste jag förbi Hemköp & handla lite inför helgen.

Och imorgon blir det middag&show,de ska bli väldigt trevligt!!
Jonathan ska ut till landet&jobba med sin moffa som han har tjatat om hela veckan..
Fick Jonathans dagisfoton igår..Oj vad bra han blev!Toppenkort´..
Väntar på Tim&Julia`s nu bara...
Men en fundering,varför är de så dyrt med kort?
Ett paket med kort 350 kr??
De tycker jag är dyrt om man räknar det x 4 , då blir 1400 kr för kort!
Men men sånt är livet ;)

Idag kommer vår nya bil också...
A är som ett barn på Julafton,fast han gillar ju sånt där;)
Jag har inte så stort intresse faktiskt :D

Jag ska hoppa in i duschen innan de är dags för lunch!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: