2010-10-05
 12:07:53

Annorlunda Morgon...

Lämnade barnen på skola & dagmamma för att sedan åka vidare till *******
Vackert & gav ro i själen!! Finns alltid här för dig min älskade <3


Hemma vart Mini otröstlig - I en evighet,så jag har inte fått nånting gjort..
Försökte bädda mysigt på golvdet & sätta på barnkanalen,ge nallen& napp..Men inte det heller hjälpte,bärde,pussade,vaggade...
Hon har fortfarande feber inte lika hög som igår,men påverkad av den genom att hon inte är sig själv...
Hon ville knappt ha sin lunch heller,åt mindre än en halv portion,så jag gav lite banan & äppel skivor istället..
Vi ska snart hämta Julia i skolan,de slutar lite senare idag för det är gympa & båda skolbarnen har haft fotografering,Jonathan hade igår...

Vi får se om Mini orkar en stund i parken...Hon kanske sover då,så vi kan leka ute en stund,bill inte att hon ska springa runt ute när hon inte mår bra!
Annars får jag underhålla storebror inne,våra stora kan ju leka ute själva med sina vänner...

Och jag hoppas på att Mini mår lite bättre så jag kan dona lite härhemma,det gäller att underhålla huset med fyra barn annars kan det lätt bli ett mindre kaos :S

Nej nu ska vi promenera mot skolan & hämta J & sen hämta modell mindre J hos dagmamma
Och sen T ifrån skola....


Man skall uppskatta livet för man vet aldrig när det kan ta slut...

Jag älskar er så fina fina familj!!Ni är mitt allt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: