2010-11-10
 15:44:11

Underbara barn

Tim behöver nya vinterskor igen blev jag varse om när han kom ifrån skolan!
Att vintertider gör en nästintill ruinerad är väl ingen nyhet för barnfamiljer,tur att man kan låta dom springa barfota&nakna under sommaren,så man kan spara pengar på så sätt ;) :D

Inte riktigt så illa,men man borde nog köpa på sig ett lager av diverse vintersaker,så man har!!!
Rea is the shit:)
Jag vill inte heller ha dåliga skor&kläder till barnen,utan de ska vara av bra kvalite,hålla värmen,andas,vattantäta.
Annars kan man likväl låta de gå utan.

Funderar fortfarande på Paketkalendern...Tittade på lite msåsaker häromdagen,och de finns ju små prylar,den svåraste är väl Lill-Fia,jaja tåls fortfarande att fundera på.

Slask ute idag,dygnsura barn & kläder,utanpå visserligen men de hade smygit sig uppför benen på Jonathans overall,vi var väl ute en liten stund,sen ville de inte längre,Nathalie låg mest med ansiktet neråt i all snöslask,lite svårt att knata nu ute med alla kläder & snöslasket..Lät henne inte ligga kvar som de lät men nån sekund hann hon hamna neråt,och de tröttnade hon på väldigt snart,så då fick jag bära istället.Men sen tröttnade även de större på all slask & ville gå in..Vi tog fram lite pyssel,pennor,papper & de har vi roat oss med...Gjort läxan med Stora killen,övat på veckans ord...Mamma,pappa,familj,kusin,bror,syster,mormor etc
Den är tills på fredag,så vi ska öva en gång till idag & sen imorgon...

Har kikat lite på olika sidor...Jag undrar om man ändå inte ska investera i vantar av märket troll..De har fått utmärkta betyg...
Och denna vinter har ju spåtts att bli den kallaste nånsin typ :S


Nu ska jag fundera ut någon middag...

Ska visa mina raringar till Julgardiner

Tänk er vita julstjärnor med vita krukor & röda band knutna runt krukorna,och vita stjärnljusstakar?:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: