2010-11-25
 08:46:47

Snö:)

Då vaknar man till ett ännu vitare landskap:)
Var ute i förrådet & kollade in statusen på pulkor & så,en ny pulka behövs köpa,vilken tur att jag ska till Barnens hus idag då!
Kom på att ikväll är det även "Tomtenatta" i centrum,så A får vara hemma med våra hjärtan medans mamman spenderar en kväll ensam ;)
Ska försöka få svärisarna & svägerskan klara då,med julklappar alltså!!

Vi har gjort de vanliga morgonbestyren härhemma,Jag&Lillfia har ätit frukost & snart ska vi göra oss iordning för att åka:)
Sen hämta Fröken J & Herr J ifrån skola/dagmamma....Igår övade vi på julsånger ;)
Hur vi ska få ihop alla Luciatåg vet jag ej,hoppades på att ngn av barnen skulle fira på morgonen,men de gick i stöpet.Får hoppas att kanske Herr J har dagen innan/efter....Men sånt tur har man väl inte?äh vi får dela upp oss & ta kort:)

Om man kanske skulle sätta fart här,annars hinner jag nog inte tills att Fröken J ska hämtas Kl 12!!

Sen blir det nog ut i pulkabacken,premiärtur för Lillfia,undrar vad hon kommer tycka?


K

Haha är det för att du ska få ha en pulka för dig själv eller? ;)

Om jag inte minns fel så var det förra vintern mamman i familjen som åkte pulkan flera gånger om :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: