2010-11-23
 11:19:09

Ska jag eller ska jag inte?

Nu är vi mätta i magen:)
Snart dags att hämta Fröken J ifrån skolan,sen hämta Lilla J...Undrar om han är på bra humör? ;)
Ilsk som en bålgeting!!

Vi har städat,plockati&ur diskmaskin,hängt,vikt & tvättat maskin tvätt,bäddat rent & dammsugit:)

Blir ett besök i parken sen,skulle bra gärna vilja ha ett par varmare skor,men de får ordnas en annan dag,glömde även bort lite saker inför julpysslet.Så jag måste förbi centrum nån dag innan helgen ändå!

Funderar på julgardinerna,min snåla sida smyger sig fram,500kr för julgardiner,är de verkligen värt det?
Dom är jättefina men ändå?!
Jag måste nog bestämma mig snart innan de tar slut,får prata lite med A & se vad han tycker:)
Ikväll när barnen sover,ska jag slå in julklappar,köpte jättefint papper&etiketter igår!

Måste fixa lill-fia nu....


Martin The Edge

Hej!

Ruskigt oväder här idag - regn och mer regn!



Hur är det hos dig?



PUBLICERAT: 2010-11-23, 11:37:13 | URL: http://edgeman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: