2010-11-27
 08:18:55

Rosa Elefanter

Jag är nog väldigt bortskämd ;)
Stor ansträngning imorse att både stiga upp&göra välling,morgongosa & allt sånt,inte ens ligga & dra sig en stund ;)
Alltså missförstå mig rätt,men A har verkligen gjort att jag lagt till mig en ovana;)

Barnen,åtminstone de minsta klev väl upp före tuppen,på med barnprogram,göra en flaska välling,morgongos i soffan med 1,2,3 barn :)
Trodde Herr T skulle sova länge med tanke på att han är seg som få på vardagsmorgnar,men icke då han var uppe han med tidigare än vanligt!
Jag älskar mina barn,men sov snälla lite längre på helgen va?

Hade svårt att sova igår också,tror inte jag somnade förrän framåt 1,Fröken J var uppe & gick i sömnen?!
Hon stod i hallen en bra stund & ryckte i ytterkläderna...
Tillslut fick jag henne tebax till sängen:)

Vi har ätit frukost,bäddat sängar,satt igång diskmaskinen & fyllt en maskin tvätt,men väntar lite med att sätta igång den ;) Får va snäll mot grannarna:)

Ska ladda med lite kaffe,sen ska listan avverkas,som är låååång


Ska ordna lite frukost till A snart,han måste äta lite innan han går på dejt med John Blund:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: