2010-11-12
 13:30:14

Regn,uppställda stolar & felköp...

Urtrist väder,när man inte ens lyckas tvinga kvar barnen i parken,då är de dåligt väder!!
Vi hämtade j i skolan,kom tidigare,så jag roade mig med att plocka i deras kapprum & ställde iordning skorna,plocka vantar & så:)

Gick förbi affären & handlade lite grönt,Julia köpte en tidning för sina pengar.
Nu vill barnen pyssla så de ska de få göra,sen ska vi fredags städa tillsammans:)
Idag gör vi en god köttbit,potatisgratäng & sallad,sås till middag...
Badet & sen fredagsmys med Barda på TV...

Imorgon måste vi iväg & handla en ny overall till Lilla J,sämsta jäkla sk*iten jag nånsin köpt,en Didriksson overall som blir dyngsur bara han sticker ut huvudet...Man tycker ju att man borde få vad man betalar för,men icke då!

Så nu står vi & väljer mellan en från Polarn&Pyret eller 8848...
Vet en som har 8848 & är nöjd,men vi får se imorgon,sen ska barnen få handla Fars dag present till A
Och ja,vi ska ju även lägga en halv förmögenhet på vantar...Kan man försäkra sådana måntro? ;)

Sen åker Jonathan på kalas & jag blir nog kvar hemma &förbereder middagen....

På Söndag får pappan i huset..låååång sovmorgon & frukost på sängen:D
Det förtjänar han verkligen...Han är världens underbaraste pappa som finns <3

Vi är just nu inne i småbarns tidens värsta period...enligt mig...Mini klättrar överallt,jag blir matt & har gett upp stolarna står nu på köksbordet . Man kan knappt vända ryggen till så är hon uppe...Makalös fia-lotta...Smidig som få är hon också...Snart kommer hon nog upp i soffan med....Ett par gånger har hon lyckats..SÅ när den tiden kommer vet jag inte hur jag ska göra...För hon är ju inte rädd av sig för hon ställer sig upp & rusar i soffan....*Hua* Är rädd att hon ska ramla & göra sig illa...

Fast samtidigt är hon världens sötaste nu...Nya ord kommer hela tiden...och hon är ju så söt att man nästan smäller av när hon säger vissa ord...
Pappa är fortfarande Nr 1 för henne....

Nej pysseltajm sen städtajm....Snart kommer de lukta friskt av liljekonvalj & citron i detta huset & vi kan njuta helgen...*harkel*...Eller tills imorgon efter frukost ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: