2010-11-24
 16:08:31

Oväder...

Det blåser smådjävlar ute som Mormor brukade säga <3

Fy vilket väder...
Stökade hemma,hämtade Fröken J i skolan,åkte förbi centrum & köpte två nya julstjärnor.För jag bestämde mig för att köpa de där mindre billiga julgardinerna:)
Hämtade Herr J som var på toppenhumör!!Fick pussar&kramar,en massa gos.Inte ett enda utbrott på hela vägen heller:)
Lekte i stora snöhögarna ute som plogbilarna kört upp,de besteg berg;)

Vi har gjort läxa & nu ska jag snart börja med maten Pasta Carbonara.

Imorgon har jag bestämt mig för Barnens hus,fast tvekar lite,de är ju löning imorgon??!
Men om jag åker på morgonen/förmiddag borde de väl vara lugnt?


K

Du kommer nog njuta av dom där gardinerna i vintermörkret så dom var nog värda det ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: