2010-11-18
 17:50:21

Nyklippta&Fynd :)

Jag har nog skrivit tidigare att jag älskar att fynda,men vem gör inte det egentligen?

Vi var hemma på morgonen & stökade runt som vanligt!
Hämtade J ifrån skolan &  promenerade runt,lekte lite i parker m.m tills de var dags att hämta T ifrån skolan.
Då tog vi bussen ner till centrum,nya vinterskor till T stod på listan för hans vart ju tagna i omklädningsrummet på gympan.
Hittade rena fyndet:) Ett par vinterskor som var nedsatta med 400 kr!!!
Toppen!!!
När vi ändå var där & hela barnaskaran passade jag på att klippa killarna:) Så tjusiga såååå <3

Tim köpte ett spel för sina sparade pengar,ett felköp upptäcktes de,så jag har lovat honom att han skall få ett nytt!
Jag fyndade en skjorta där svägerskan jobbade,kikade in där medans de andra kikade i spelbutiken mittemot,tur att man har icke klåfingriga barn ;)

Nu står maten i ugnen,vitlökskyckling med ris,cafe paris sås & blandsallad..*mums*..Hungrig!!

Ska förbereda för morgondagen + gympapåse & sånt...
Dammsuga & sen skura när barnen lagt sig,hoppas att Lill-fia sover lugnare inatt,igår vaknade hon flera gånger ledsen,ville ligga nära nära & snutta på nappen...

Vi skulle sett film igår,men jag somnade i soffan :) De var länge sen,men ack så skönt!har svårt för att lägga mig på kvällarna...Men tror de vänder nu,är lite trött i ögat ;)

Imorgon är det skolan,sen ska jag åka in till stan & möta stora barnens P & lämna dom för en helg där!
Hoppas på lite leksällskap imorgon på förmiddagen:) Jonathans tjej kanske kommer & leker med honom,han blir ju så glad då prinsen <3

När vi ändå är i stan imorgon ska jag kila förbi "In&finn" de brukar ha en massa fint där billigt dessutom,sånt gillar vi...

babyboomen fortsätter i vår omgivning,underbart!!!
Kanske skulle ta två piller i fortsättningen?:D
Vill ju komma i klänningen!!!


Dagens trevliga: Vi har ett fik rakt över gatan,två min max:) Där kan man smita in & köpa en latte när lusten faller in:)


Ska fortsätta AJA vår klätterapa nu....Fy vad jag ogillar denna tid,tills de får tillräckligt vett att veta vad som är farligt & ej....
Hon är överallt...hennes nya är att dra ut ugnsluckan(där man förvarar plåtar&så) kliva i där & sen försöka klättra vidare...Jag vet för jag har studerat henne....Hon kommer ge mig restrerande gråa hårstrån för att ge mitt hår en grå nyans!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: