2010-11-09
 15:06:19

Nu kommer Snön...

Jag hatar INTE snö,men däremot när det är snöstorm,Ok?
Stor skillnad där faktiskt...


Bussen var försenad när vi skulle åka den för att hämta Jonathan...Frös rumpan av mig :(
Positiva var väl att jag ilade ner & köpte min vinterjacka,inte en dag försent!!

Barnen ville inte vara ute idag(tack&lov)...
Jag har varit i källaren & plockat fram mina termobyxor & mina ruskigt fula "varauteiparken/pulkabacken" skor
men ack så varma:)

Vi ska ha familjemöte ikväll kan man säga...
Jag tar denna vinter med Jul&allt sånt mys men sen tycker jag vi drar!

De som står i vägen,är att barnens skola ser helst att barnen inte är lediga länge.
Så om vi skulle försöka boka en resa som förra året som infaller ihop med påsken,vore det toppen:)
Detta skall vi alltså diskutera ikväll,sen kanske jag ska tillägga att jag längtar så fruktansvärt mycket tillbaka...


Nog om detta,vi ska göra soppa till middag & baka bröd!
Så degen skall jag göra nu så den får jäsa en timme...

Först kaffe,som värmer upp en lite..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: