2010-11-08
 10:00:45

Man säger prosit...:)

Uppmanar Lilla J oss om varje gång nån nyser,och de är ofta;)
Denna morgon varvade jag nysningar&hostningar samtidigt som jag skulle prata med barnen...
Attans vad arg jag blev på mig själv tillslut :)

Iväg kom alla barnen & likaså A!

Bara jag&Mini hemma som är snorig igen...Det märktes igår i parken att hon inte var kry..
Hon ville bara vara i famnen Lill-Fian...
Så vi tar de lugnt hemma,har plockat lite som vanligt & så...
Äta lunch & mysa lite i soffan,för jag är inte heller helt kry :(

Kanske man skulle införskaffa sig en vinterjacka?Men jag hittar ju ingen fin & dessutom är jag snål..Men har börjat tänka i andra banor,om jag lägger ner lite mer pengar på en jacka kan man ju ha den flera år..Smart va? :D ;)
Ska kika lite nån dag i veckan när jag mår lite bättre!
Måste ändå ner & inhandla en födelsdagspresent till N som Jonathan ska på kalas hos..
Glömde helt bort det:S

De var väldigt kallt & är väldigt kallt idag,vilka väderväxlingar...Fick kampa med Lilla J imorse om ytterkläder,den ungen är omöjlig när det gäller klädombyten!

Nä nu är Lill-fia inte så glad längre,ska mysa med henne lite!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: