2010-11-08
 16:14:04

Inspiration till Jul :)

Har en söt bricka hemma som jag fyndade på loppis för en ynka femma,som jag målade vit
Och så köpte jag 4 röda blockljus,och med dessa söta hjärtan till som man kan knyta runt ljusen & skriva 1,2,3,4 på tror jag blir en jättefin hemmagjord adventsljusstake,dessa går att köpa på Nordljus tex...De har även zinkplåtar i fyrpack med siffror redan skrivna,men de saknades en bild på dom!

Hade en massa fint på deras sida,speciellt till Jul!!Åh jag älskar Julen & stämningen..Den är verkligen mysig...
Funderar fram & tillbaka om jag skall göra en paket kalender till barnen...
Hmm...Antingen en varsin eller en gemensam...
En varsin innebär 4x24 klappar...Alltså 96 st....

*Harkel*...kanske en gemensam då,så får man skriva barnens bokstav på paketen,så de får rätt dag eller nåt...
Jaja det tåls att tänka på lite till:)

Idag blir det korvstroganoff härhemma...Det är jag faktiskt riktigt sugen på!!

Kallt som sjutton idag,så parken fick en snabb visit..
var förbi centrum&handlade nya ullsockor till barnen...Hittade min jacka MEN jag glömde min rabattkupong hemma,och jag är ju snål så jag la undan jackan tills imorgon:)
Samma sak med N present den glömde jag med,men de kanske var bra,bara dumt att dra in barnen i leksaksaffären & sukta dom...

Så det ordnar jag imorgon:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: