2010-11-30
 15:15:45

Inne i värmen:)

Vi var ute efter hämtning av alla barn:)
Lekte i snöhögar,byggde snögubbar & så...MEN var sjutton finns en backe att åka i här?
De finns en,men ska man gå till den efter skola/dagmamma är barnen trötta i benen innan vi ens har hunnit fram ju!
Så den får vi ta en annan dag!
Ska börja med maten strax,falukorv,pasta,broccoli & ostsås i ugn,barnen älskar det!Med rivna morötter till!
Lill-fia har de kämpigt i snön,mest roligt är det då att sitta på rumpan & äta snön!? Inte lätt att undvika den portionen ;) Tog fram mellisen istället,och den åt de med god aptit,Lill-Fia?Hon föredrog snön :S


Ikväll ska jag börja slå in högen med Julklappar,lite julmusik,glögg & julpussel..Underbart!
Man får hejda sig,för jag tycker de är så roligt att få göra mina barn glad,och de man älskar glada:)tur att jag har A som behåller sinnesnärvaron;)
Fast han är inte så svår att övertala...
Fick frågan om jag ville ha en Iphone?Vill jag ha det?Tycker den verkar väldigt komplicerad?!
Nä,tror jag är nöjd med min lilla pärla:)

Är inte så prylgalen,annat vore om han kom med förslaget om sofforna nu,haha då skulle de bli annat liv i luckan!

Ska läsa med Herr T innan middagslagning & sätta igång tvättmaskinen:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: