2010-11-13
 17:26:54

Hon ska ha en puss mamma...Men jag vågar inte...

Middags dags snart då:)
Jonathan&A är iväg på Nova`s badkalas...
Skulle sluta vid 18 sen tar de en stund att köra hem.

Vi hade lugn morgon & åt frukost etc..
Sen drog vi iväg för att köpa overall till Lilla J & Present till Nova.
Till Jonathan vart de en 8848 Attitude & Till Nova köpte vi ett stall för hon älskar ju hästar,så nu har hästarna nånstans att bo:)Hoppas hon blir glad...
Jonathan ville ge henne en puss i prsent men han var inte säker på att han vågade det...
Vart generad bara jag skrev kram på fina kortet:D

Jag & Julia hoppade av i centrum & köpte en Fars dag present till A från barnen,hon fick en liten "Polly in my pocket" tror jag de heter...Sånadära småfilurer föreställande djur...Som man blir tokig på när de ligger på golvet & man kliver på dom :S
A fortsatte hem & lagade lunch med Lilla J & Lill-fia,de fick en korv där i Barkaby men vi ville ge dom ngt stadigare än så för Lilla J skulle ju på kalas...

Sen har dagen bara rullat förbi....

Nu håller lill-fia på att somna,så henne måste jag underhålla:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: