2010-11-28
 07:37:18

God morgon Första Advent:)

Ännu en tidig morgon,med uppstigning innan tuppen:)
Igår kunde jag åtminstone somna ;) Låg i soffan & tittade på 112 På LIv&Död på Tv4 play!

Vaknade när jag hörde mini gny inne i sovrummet,så då förflyttade jag mig,sen kom Herr J!

Vi har myst i soffan med morgonvälling,Herr J & Fröken J har ätit gröt & Lill-ifa åt lite hon också!
Druckit lite kaffe,ja då är väl dagen igång kickad?!

Igår handlade vi,adentsljus,dekoration m.m m.m,städade,pyntade,åt smarrig middag,klyftpotatis,lövbiff,vitlökssmör,sallad,sås & eget vitlöksbröd.
Och för en gångs skull så satt vi alla kvar länge,pratade & så

Storstädade,så gott de gick med Lill-fia,som för tillfället gör mig tokig :S
Hon klättrar överallt & ingenstans....De är ständigt passande & fyande...Man hinner knappt vända ryggen till så är hon uppe på de mest olämpliga ställena

Men fint vart det:)Väntar på nya julgardinerna bara,för M tog de en vecka så nån gång i veckan borde dom komma.

Idag måste jag hitta nya skridskor & en ny hjälm till Herr T ,för imorgon skall de åka skridskor i skolan.Hans är för små som han har...Har säkert 4 par skridskor men inga passar..
Sen ska jag köpa en hjälm till,barnen behöver de nu på vintern när de ska åka pulka,skridskor m.m...

Jag får nog ta mig till Barnens hus,vet att de har hjälmar där!

Jag ska hoppa in i duschen & fixa mig,så är de bara barnen sen!

Tog en paus hemma hos U & familj igår,fick även träffa deras fantastiska kämpe,vilken kille!När man ser honom blir man nästintill tårögd,vilka framsteg han har gjort & hur glad han är,vilken utstrålning!!
De var en trevlig paus,& barnen fick leka med kompisar som dom längtat efter!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: