2010-11-12
 08:44:24

Full fart framåt....

Dagen igår gick mest fram & tillbaka..Hämta J i skolan,hem knappt en timme tillbaka för utvecklingssamtalet,förbi centrum & kikade på overall till Lilla J,hämta lilla j på gympan,missa bussen,tappa lilla J`s väska,hittade väskan igen,nästa buss var 20 min försenad...Vi landade hemma strax efter halv sex!
Då var jag lite trött ;)
Gjorde lyxmiddag i barnens ögon...Våfflor..Snabbt & enkelt...
Jag åt sallad...

Sen var de alla kvällsbestyr som väntade...& att lägga alla barn m.m

Men till utveckl.samtalet

Hans utveckling går rakt framåt,vissa svårigheter men denna skola verkar ha resurser för allt!!!
Jag kan inte förstå hur skolorna kan skilja så,men är glad att han hamnat rätt.
Han är geni när de kommer till Matte,läsningen har lossnat etc...

Men igår var jag väldigt upprörd,hade hans gamla skola erbjudit denna hjälp hade han kommit ännu längre nu.
Den skolan är rent ut sagt värdelös,skulle inte råda ngn att placera sitt barn där.

Idag är båda små hemma,lite städ&så på morgonen,sen hämta J ifrån skolan & sen blir de ute lek:)
Och fredagsmys!





















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: