2010-11-07
 18:50:13

Frisk & kry...

Alla är på benen men mamman är däckad,så är ungefär statusen hemma hos oss ;)

Våra stora hjärtan är hemma igen efter en pappahelg,glada&nöjda:)
Och vi är glada att de är hemma igen!

Denna helg har det inte gjorts många knop,A kom på benen idag & jag däckade i lördags morse mer eller mindre,eller så kan vi säga att den bröt ut :(

Gick på en låååång promenad på lördagen,mini sov i vagnen & Jonathan rullade fram på sin moppe..
Pappan i familjen kurerade i soffan...
Han hade samma huvudvärk som jag har idag så jag förstår honom...
Fick sova till nio både igår&idag...Skönt för så pigg är jag inte!

Var vid minneslunden & tände ljus för de som inte längre finns här hos oss...
Detta är andra året jag får tända ett ljus för min mormor&pappa...

Borde de verkligen få vara så?
Saknaden slår till som ett slag i magen...



Annars har de inte hänt nå mycket alls denna helg..
Vi har varit befriade från spisen..Underbart!!

Och nu börjar en ny vecka...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: