2010-11-04
 10:48:15

Fortsatt sjukstuga...

Har haft en väldigt varm Lill-Fia tätt intill mig hela natten,gav henne en alvedon nångång där på småtimmarna.
Hon andas tungt,snorar & är varm.Lite piggare nu efter en youghurt,lite vatten..

Men för det mesta har hon legat i mitt knä eller hängt på armen &lutat huvudet mot min axel,som en liten groda!
Mitt hjärta <3

Jonathan är hos sin dagmamma,honom ska vi hämta sen.Får se om det blir lite parklek.Vill inte att Nathalie ska springa runt ute & tror inte hon nöjer sig med vagnen i parken...

Vårt hem står på paus (kan man ju alltid hoppas),mycket kan jag göra med en arm men inte allt,dessutom är hon inte fjäderviktare längre,så efter en stund blir det rätt tungt att bära på vår lilla knubbis!

Nu sitter hon på golvet i julias rum med en docka i knäet så jag ska passa på att plocka i diskmaskin & hänga maskinen med tvätt..

Ska kila vidare nu innan Lill-fia vill bli buren igen..Typ nu :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: