2010-11-14
 16:27:52

Fars dag <3

Grattis på Din dag Pappa <3


Vi hade ombytta roller imorse,jag fick sovmorgon ;) A fick sin igår,om man kalla 7 sovmorgon?
Men han fick god frukost & present...han har velat ha en blå skjorta sen han såg de på reklamen,så en sådan köpte jag till honom från barnen:)
Han vart jätteglad,sen hade barnen ritat teckningar också:)

Vi har varit ute & lekt,promenerat m.m...inte de roligaste vädret idag!

Imorgon är de dags för vardagen igen..Så ikväll är det duschen,packa gympapåsar,skolväskor & läsa sista gången på läsläxan...
Gör köttgryta till middag m ris & grönsallad...

Overallen fick prövas idag,och han har hoppat i vattenpölar etc,och inte ens fuktig inpå kläderna,utan de liksom rinner av overallen...Än så länge är den helt klart värd pengarna!

Lilla J hade haft de toppen på kalaset hos tjejen som han kallar henne...En väldigt glad pojke med mycket att berätta kom hem:)Sötnosen...
De hade badat massor,ätit pizza..Och glass tror jag...Guldfisk minnet uppenbarar sig ibland..;)

Vi har byggt koja i Julia`s rum,så där skall jag infinna mig nu...Jag är faktiskt monstret i kojan!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: