2010-11-15
 10:02:53

Det åker hiss....

Måndagmorgon,en regnig sådan!
Bara Julia i skolan,vi hade en till kräk incident med T imorse vid 5...Bara en gång sen är det klart...
Senast var första dagen på lovet...
Jag är ju helt övertygad om att de beror på medicinen eller någons slags bieffekt.
För skulle de vara magsjuka,hade de kommit mer än en gång!
Han var dessutom hungrig direkt efter(!!??)

Så han har druckit & ätit frukost,och de har inte hänt något mer.MEN jag håller honom hemma för säkerhets skull!
Jag vet hur illa jag tycker de är,så då vill jag vara på säkra sidan ifall det skulle vara något,så slipper det gå runt&runt...

Men på mig åker det hiss upp&ner....Inte den trevligaste starten på morgonen precis ;)
Jag har ju som skrivet tidigare...sjuklig fobi mot detta...Så jag vågar inte äta något :S
Kommer med all sannolikhet gå runt & må illa hela dagen...Får svälta idag då!! ;)


Så vi stökar inne,vädret är inte så lockande att gå ut i...Frågade Jonathan om han ville gå ut...

"du är tokig mamma"
Fick jag till svar..Så jag antar att han inte vill det....:)


Ja,men de var väl allt...har redan tvättat 3 maskiner med *******
Tackar gudarna för tvättmaskin!!!!!
Plockat in i diskmaskin,bäddat,plockat etc...

Ska förbereda lunchen till barnen...jag kokar lite fisk&potatis tillsammans i ugnen,skonsamt för magen...Får väl förebygga lite ifall att....

Nä fy farao...Man borde fly sverige under denna tid...Varför sjutton ska de finnas för?
De gör ju inte precis nån nytta!!?

Jag ska dansa med snabeldraken nu,sen skura & sen ska jag sprita toa/badrum,handtag m.m....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: