2010-11-16
 10:15:36

Äntligen bättre väder....

Snart lunchdags här...
vi har myst i soffan framför Bolibompa & frukostbricka:)
En del avbrott för att vår Lill-fia dragit iväg & klättrar upp på diverse olämpliga ställen...

hon kommer upp på "kökssoffan" nu också...Sliter ner dynan & så klättrar hon upp..*GAHH*
jag har gett mig sjutton på att den skall få stå kvar,kan ju inte plocka bort för att hon inte skall klättra..
Hon premiär klättrade även på Spisen igår :S
Sjutton,de räcker med en halv sekund så är hon uppe...
Men men den här tiden är snart förbi:)

Vi ska ut & leka när vi hämtat J ifrån skolan,T är hemma,håller 48-timmars regeln för säkerhets skull!
Jag mår i allefall inte illa idag:)
Är ju säker på att de är medicinen som gör det!

Barnen har kryssat i alla leksakskataloger som har kommit,bra tycker jag för då kan man kika i dom & se vad man ska köpa:)
Har ju redan börjat köpa,men de ska fyllas på!
Åh,jag längtar till att man ska göra julfint,baka pepprkakor&lussebullar...
Tycker de är så mysigt,hoppas på att vi firar på landet i år också,trots omständigheterna!!


måste förbi affären & handla lite ny frukt&mjölk..
Fick ett program igår som jag pysslade med på kvällen,himla roligt:)
Funderar på att ta en kurs & lära sig lite mer "avancerade" saker...

Ska duka & plocka lite i barnens framfart här på morgonen,ett evigt plockande!


Millan

Sv: Vi har nu försökt i 15 månader, känns som en hel evighet =(

Nää, jag har aldrig haft cystor, och när jag va hos min gynekolog för nån månad sen så såg allt jätte fint ut =S



Kraaaam



PUBLICERAT: 2010-11-16, 11:47:38 | URL: http://millan1985.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: