2010-11-09
 18:13:50

Ännu mer inspiration!!

Julia har tråkiga,men fina hyffsat åtminstone bokhyllor i sitt rum,men för att piffa upp dom lite.Köpte jag tapeter & har tapetserat bakstycket/bakgrunden.
Med en tapet med rosa grund&fjärilar,från rusta.En tapetrulle 99 kr & denna räckte till allt!

Fick en vit lika enkel bokhylla igår & denna skall jag leta antingen en stjärntapet till eller en med döskallar & tapetsera till Tim!
Är ju inne på stjärnor till honom,så de får nog kanske bli det:)


Och för att nämna,Han gör mig så fruktansvärt stolt den killen!!Han är så himla duktig & hans utveckling i skolan är imponerande,tänk vad bra de kan gå med rätt hjälp!
Som jag älskar dig min son <3
Du&jag killen...
Du är värd alla guldstjärnor som finns & så mycket mer!!


Nu ska vi skapa översvämning i badrummet:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: