2010-05-29
 15:14:19

Wonderful life....

Fick sovmorgon idag,till nästan nio UNDERBART...
A var desto tröttare,han hade tydligen fått sovit med jonathan inatt som hade växtvärk..Jag ser mig dom framför mig,A med sina 190 cm i jonathans 80 säng o som kanske är utdragen till en sisådär 70-80 cm max;)...
han har himla mycket växtvärk lilla killen,vissa nätter brehövs t.o.m alvedon för att smärtan ska lätta...men han har ju lite som han ska växa!

Vi var på loppis idag medans A&J var iväg o handlade mat&färg..jag vill ha ett vitrinskåp till köket men fann inget tyvärr:(....Och när jag vandrade runt där på loppisen fann jag en massa ting som mormor hade hemma,och då är de stunder som saknade slår omkull mig nästan boktstavligen....
Jag saknar henne så fruktansvärt vissa dagar, att även ett andetag gör ont...Jag kan inte förstå att de har gått sådan lång tid sen jag såg henne sist,talade med henne....fick en av hennes underbara kramar...Jag saknar min mormor mer än vad som kan beskrivas i ord,jag kan inte riktigt förstå att hon är borta....Mitt hjärta kommer aldrig bli helt utan henne här.....


A är iväg och målar i gamla lgh,jag ska handla godis med barnen&sen börja med maten..klyftpotatis,ytterfile och sås,sallad....sen ikväll när barnen har somnat (när de nu tänker somna:) ) ska vi se film.Hyrde två på vägern hem...En riktigt gråtfilm(behöver gråta lite utan att behöva svara på en massa frågor)..och sedan "2012"....

Jag skulle väldigt gärna vilja gå& se nya "sex and the city" filmen...
Någon som vill hänga på?


Jenny Lundqvist

Fina underbara blogg! Hit hittade jag!

Jag vill gå å se den med dig!!! Filmen alltså!!!

jag kan i veckan om du vill träffas!!

Kramar



PUBLICERAT: 2010-06-01, 00:52:43 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: