2010-05-05
 05:25:50

Vår,packning och underbar känsla...

Här hinner man inte skriva mycket eller snarare inget alls :)

Dagarna spenderas mest ute,de är vår absoluta utetid.Är barnen hemma så äter vi både lunch&Mellis ute och går in så sent som möjligt för middag och ett välbehövligt bad efter en lång dag ute!
Även hos dagmamman är de ute större delen av dagen,tycker de är toppen att barnen erbjuds så mycket utevistelse! De finns dock nackdelar också med deras "förskola" men de får vi fundera på efter flytten!!

Ja,för till helgen flyttar vi och de ska bli så underbart...

Igår var jag på IKEA och shoppade loss till nya hemmet,en massa nya fina saker.
Nu väntar jag bara på ett skåp i trä med glasdörrar,sängram till T och ett nytt köksbord...Både Köksbordet&skåpet ska jag måla om och fixa lite med...De kommer nog bli jättefint!!

Sen hämtade jag barnen och så gick vi till centrum för att klippa de stora trollen...Dom blev så fina MEN de är inte klokt hur de kan kosta nästan 400kr att klippa två barn,kanske borde man utbilda sig till frisör??

Julia vill ta hål i öronen,hennes egen idè.Jag har faktiskt sagt Ok,flera av hennes vänner har gjort de..Men är de verkligen ok?Hon är 6 år och väljer de själv,jag har talat om för henne att de gör ont men hon vill ändå,Kanske borde jag låta henne göra det?Äh de tåls att fundera på:)

A har åkt till Skåne och kommer hem på Fredag...Därav min tidiga morgon,Jonathan vaknade såklart när han skulle åka vid halv fyra så då var de bara att gå upp..Skönt att jag inte mår lika dåligt som tidigare dagar,trodde inte att förkylningen skulle vända så snabbt,hosta och täppan går att leva med men att må halv kasst hlea dagarna är inge roligt....

Idag ska Tim till skolan,julia ska på simskola och så blir de utelek,packning,sen ska försöka åka till nya lgh o skruva möbler!!

Nu vill Lill prinsen mysa med sin mamma,dags att somna om när de andra strax ska gå upp kanske:)
En mamma`s vardag i sin sköna charm!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: