2010-05-28
 09:26:30

My Life My Love.......

Här var de länge sen man skrev...
Nu är vi i alle fall färdig flyttade och har kommit iordning:)
De har vi iofs varit sen dag 2 i nya hemmet!


Helt underbar lägenhet,stor&ljus..vi stormtrivs.De är bara små detaljer som fattas men som ordnas allt eftersom...
Har varit i nya skolan på besök och den verkar toppen,barnen har fått nya vänner här så de är oxå glada& nöjda...
De kan helt enkelt inte bli bättre!!

Jaghar undder tiden som gått fått en hel barnfri lördag då vi hade M`s möhippa...så himla rolig och underbar...vi kidnappade henne på morgonen med limousin:)Då min A var chaufför...Hon hade ingen aning så hon vart verkligen överaskad...Paddlade forsränning,åt en underbart god brunch,dansade pole dance,mös i parken och pratade strunt,drack lite drinkar hemma hos M`s mamma i stan,"samlade" kramar på stan...sedan piffing inför kvällen...den vart dock lite ändrad då ammande fyrbarns mamman Sandra tydligen var för full(!!???) för att komma in på Patricia...så vi hämtade mat från olika ställen och åt hemma hos M`s mamma men de var nog menat så för de var mycket trevligare:) sedan gick vi vidare till ett ställe på Söder och dansade loss...På natten vart en väldigt trött OCH lycklig jag hämtad av min stora kärlek:)....
Kort sagt en lyckad,trevlig underbar,fantastisk dag!!!

Att jag fick en hel barnfri dag för första gången på sisådär fyra år var inte heller helt fel,den dagen fyllde mig verkligen med energi!!

På tal om energi,jag läste på en tjej`s blogg om just rensning,positiva och negativa energier....
Och de är just så jag känner efter flytten då vi rensade massor och köpte nytt...att hela hemmet är fyllt med just positiv energi....inga onödiga ting utan bara de som behövs...att man sen dessutom har "rensat" i sitt liv är väl också en bidragande faktor...man skall välja vänner etc. som man kan ha ett ytbyte med,som ger en energi och som du kan ge tillbaka energi....man kan välja sin lycka..bara DU själv kan välja vad du vill....

Jag tror att hela denna förändring bara kommer fortsätta bli bättre.....


Nu ska jag få mina små att städa upp deras röra:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: