2010-05-06
 00:01:52

Fortfarande Vaken....

Jag är en väldigt trött mamma just nu,sessan har precis somnat om.Hon vaknade till mitt under operation packning och vart helt tokig:)

Ok då lite gnällig också men inte ville hon somna om,hon studerade sin mamma under packning kaoset istället:)

Nu är J&J`s rum färdigpackat,köket är klart förutom diverse småsaker och de som behövs in i de sista.
Vardagsrum och klädkammare Katastrofvarning ....Vårat sovrum..Hallen`s alla garderober förutom de handdukar som används...Familjen ville tydligen inte lufttorka fram tills flytten:D
Då återstår bara toa/badrum,hallsaker och Tim`s rum,mina&A`s kläder....

Imorgon ska jag tvätta alla täcken,kuddar,gardiner och mattor så de är fräscht och rent! Underbart,jag är så himla lycklig!!De kan inte bli bättre!!!

Annars idag var de tidig morgon som sagt,vanliga morgonbestyren,tim till skolan och Julia på simskola!
Jag och de minsta tog en sväng förbi affären och handlade frukt,juice ock korv&korvbröd och en engångsgrill!

Sen lekte vi på gården och Nattis tog sig en sovstund...Hämtade Julia och grillade korv till lunch men jonathan somnade..inte så konstigt med tanke på vilken tid han steg upp...
Så han åt kall korv,smörgås och lite youghurt...

Vi gick in när de började regna och började packa lite smått eller ganska mycket...
Sen blev vi bjudna på mat:) Grillat kött,potatis,kall sås och majskolvar..*mums*...
Då vart de ännu lite mer utevistelse:)
Äntligen trampar Jonathan..på sin cykel alltså eller snarare trehjuling.Han har ju inte varit särkilt intresserad av att trampa och hellre föredragit sin moppe som han sätter fart med benen...Men nu trampar han och önskar sig en cykel som sina äldre syskon...
De måste ordnas...måste bara finna tid till det:)

Imorgon är barnen i skola respektive dagmamma och jag ska tvätta&packa....måste en vända förbi svägerskan oxå...hon hade fått in en massa fint<3
Såg en så himla fin skjort tunika och något mellanting som man kan kalla jacka...Jag måste hitta klänning till bröllopet oxå...
Funderar på om jag och barnen skulle ta oss till nya lgh och skruva lite möbler o fixa liiite...Äh vi får se vad som hinns med...

Jag borde däremot sova nu....Men de är skönt med lite egentid och andas...



Har en sprillans ny mammakjol härhemma och jag undrar om en viss fröken är i behov av den...
Den där drömmen drömmer jag om&om igen..de måste ju vara nåt! All lycka i allefall<3


Nu ska jag sova...
De stora åker till sin P på Fredag och då ska jag passa på att handla mina balkonglådor när jag ändå är i stan...
Måste visa lite bilder när vi är färdiga med lgh...de kommer bli såå fint!


Ni är mitt liv
Mitt livs största kärlek,aldrig har jag älskat så som jag älskar er...
Allt annat tappade sin mening när erat första hjärtslag slog...
Jag älskar er bortom alla gränser...

Ni är lyckan i mitt liv....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: