2010-03-01
 14:03:39

LyckoDag?

Jag tror nog att de är en sån dag idag... Vi kan knappt själva förstå... Först dimper de ner x antal ***** Perfekt!! Sen får vi båda med knappt en timmes mellanrum samtal och erbjudande om **** Vi valde de senare alternativet... Ska nog köpa en trisslott idag:) Vi har ätit frukost,lunch och nu är de snart dags att gå ut,Tim har sportlov så vi ska försöka hitta på ngt roligt i veckan,han ville åka och bada,de tycker jag låter som en toppen ide...Sen får vi se vad som händer. Alltför mycket behövs ju inte med tanke på att våran thailandsresa inte är långt borta.Vi är inne i mars månad så snart åker vi...exakt 31 dagar kvar men om 32 så har vi sand mellan tårna:D Jag kan snart inte vänta,jag kan ju inte gå runt&ha resfeber en månad innan men de är svårt att låta bli! Nu ska vi nog gå ut tror jag,barnen börjar få alldeles för myket spring i benen:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: