2010-06-01
 17:40:25

vardag och åter vardag men på lördag blir de fest:)

Jaha då var måndag&tisdag nästan avklarat...
Igår minns jag knappt vad jag gjorde eller jo just de...målade ett av rummen i gamla lgh...himla roligt var det åtminstone första väggen,de restrerande var inte alls lika roliga och inte heller andra lagret med färg,men fint var det och...lite kladdigt:) Både jag&barnen hade lite gul färg varstans och så fick vi även besöka BVC.Tur att hon känner en annars hade hon nog börjat undra!!

Lill-tjejen vart "godkänd" på sin 10-mån kontroll..visade sig från sin bästa sida:)Duktig flicka de där!!!
Hon är dock inte så stor...68 cm lång och väger liite över 8 kg...min lilla flicka..skulle inte kännas ok att lämna henne på dagis om lite mer än två månader.Beslutet vi tog att ha henne hemma till minst efter jul känns toppen!

efter va vi ute på gården&lekte sen in o lagade fusk middag.Makaroner&köttbullar med liter blandade grönsaker...idag blir de desto bättre...klyftpotatis med köttfärsbiffar,sås och broccoli allt från grunden förutom broccolin då som är köpt på påse;)

Imorgon är de simskola och skansen för barnen,så ikväll skall de stekas pannkakor...ovanlig matsäck va?Tror inte han har valt något annat nån gång...men men han gillar de då får han de:)
jag  ska städa och tvätta lite och sen mysa med lill-tjejen, ta en promenad och bara njuta lite....

Åhh i helgen gifter sig underbara hjärtat!!!Jag kan inte bli mer glad för hennes/deras skull..de är så fina tillsammans,så idag ordnade jag de sista till detta....De ska bli underbart att få vara med på deras dag och fira den med dom och de kommer bli underbart att få en hel dag/natt/morgon med mitt hjärta utan barn...de behöver vi verkligen efter snart 3 år utan en enda dag helt barnfritt förutom när nattis föddes..och de räknas inte tycker jag;).....


Nu ska jag fortsätta med min matlagning...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: