2010-06-08
 08:31:46

Underbar helg!!!!

Vilken underbar helg det har varit:)
Bröllopspyssel med grillat och trevligt sällskap på fredagen!!
Och lördagen BRÖLLOP.....
Finaste svägerskan fixade mig hemma hos svärisarna...Hon är bäst:)
Sedan tog Farmor barnen&vi begav oss till bröllopet som var fantastiskt!!

De var så fina,underbart vackra!
En helt underbar dag,kväll,morgon!!
Tusen tack för att vi fick dela dagen med er....

M vart även jätteglad för bröllops presenten:)Roligt att höra!!

Söndagen låg vi och drog oss en bra stund,vad skönt de var.Åt en god frukost med resten av bröllopsgästerna som också sovit kvar.Åkte sedan hemåt till barnen och farmor...
A skulle hjälpa till ute på landet så jonathan följde med..jag&svärmor gick ut på en promenad.Så skönt!!

Förresten,barnen hade haft de toppen,och allt hade gått så bra.Både hade sovit hela natten utan en enda tår:)
Men jag visste redan att de skulle ha de bra:)

igår gick barnen heldag hos dagmamman för de skulle till skansen,hämtade Tim i skolan för jag hade lovat att han skulle få köpa ett album till sin pokemon kort för sin månadspeng som han har sparat!Den höll han på med sen hela eftermiddagen/kvällen...
Nu är J&J lediga två dagar för sedan är de heldag på torsdag och skolavslutning för T.


Nathalie förresten står upp helt själv nu..lilla mini,och hon älskar när hon får hålla en i varsitt finger och gå runt,jag tror inte de dröjer länge förrän hon tar sitt första steg! Lilla tjejen börjar bli stor,tänk hon är snart 1 år....

Igår fick jag även en underbar nyhet!Grattis finaste du:)

Nu ska jag städalite hemma och sedan gå ut och leka med barnen i parken....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: