2010-06-22
 10:27:03

Ta tillvara på dagarna med ditt/dina Barn

Igår råkade en vän`s barn ut för en hemsk olycka,han klev av bussen,skulle springa över gatan och tog då vägen framför den stillastående bussen och där blir han påkörd av en bil!
Han ligger nu nedsövd och i respirator med blödningar i hjärnan!

Jag ber&hoppas till högre makter att han klarar detta,men det är väl klart att han gör det!Barnen är starkare än vad man tror.Jag lider med hans mamma,jag vet såväl hur det känns att sitta vid sitt barns sida och inte veta,inte veta hur morgondagen ter sig eller dagen då morgonen fortfarande gryr...man ser på människor runt omkring,hur de går där ovetande om en annan människas livsöde...hur allt bara fortsätter vara som vanligt när ens egna verklighet står still,vänts upp&ner..kastas i spillror och man försöker förtvivlat plocka upp bitarna,sätta ihop livets pussel...ber till allt..Att allt kommer bli bra......
Jag vill sända all styrka o hopp till han & hans familj!! Ni fixar detta,tillsammans är ni starka...

Jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta detta inlägg,mer än att jag kramade mina barn extra hårt extra många gånger och ännu längre igår och idag..höll hårt i deras händer...Och är om än ännu mera lycklig att de är friska,här hos mig och att vi får dela livet tillsammans...
Krama dina nära extra,skiljs aldrig som ovänner,säg de där du tänker för de betyder mer än vad du tror,och man kan aldrig säga "Jag älskar dig" för många gånger....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: